ΟΡΟΙ & ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ

Το Officeshop.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του διαδικτύου της OFFICESHOP.SERVCES, που εδρεύει στην Κοζάνη, Παύλου Μελά 43Β, ΤΚ. 50131.

Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην παρούσα ιστοσελίδα, σας καλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της OFFICESHOP.SERVICES που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://officeshop.gr.

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η τυχόν συναλλαγή σας μαζί μας μέσω της παρούσας διέπεται από τους παρακάτω όρους και η συναλλαγή σας μαζί μας συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.

  1. ΟΡΟΙ

Η OFFICESHOP.SERVICES  διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος και παράλληλα αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους επισκέπτες και χρήστες της για όλες τις τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο πώλησης και αγοράς μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος με την διευκρίνηση ότι η αλλαγή των όρων δεν αφορά σε παραγγελίες που ολοκληρώθηκαν ή είναι προς ολοκλήρωση.

  1. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΪΟΝΤΑ

H OFFICESHOP.SERVICES δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που δημοσιεύει στην παρούσα ιστοσελίδα της, τόσο σε ότι αφορά στην ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της OFFICESHOP.SERVICES υπηρεσίες, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

  1. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η OFFICESHOP.SERVICES εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας των προϊόντων. Το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η OFFICESHOP.SERVICES ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή υπηρεσίες ή πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

  1. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Η ιστοσελίδα https://officeshop.gr είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος της OFFICESHOP.SERVICES.  Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από την OFFICESHOP.SERVICES, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, καθώς και όλου εκείνου του ηλεκτρονικού υλικού τρίτων που αφορά σε εμπορεύματα και υπηρεσίες που πωλούνται μέσω της παρούσας ιστοσελίδας· αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της OFFICESHOPSERVICES και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την OFFICESHOP.SERVICES ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της OFFICESHOP.SERVICES ή/και του https://officeshop.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή και έκθεση τους στις ιστοσελίδες του https://officeshop.gr ή https://officeshop.services δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

  1. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΗ

Οι χρήστες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος https://officeshop.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της OFFICESHOP.SERVICES για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

  1. ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Η OFFICESHOP..SERVICES αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος officeshop.gr επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

6.1. Αναγνώριση Πελάτη
Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (e-mail) καθώς και την Διεύθυνση Τιμολόγησης ή και Αποστολής όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της OFFICESHOP.SERVICES δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και ν’ αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Επίσης σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα κατά την δημιουργία password.

Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων
Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-2048 bit. Το σύστημα έχει πιστοποιηθεί από την εταιρία Let’s Encrypt, η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας ηλεκτρονικών συναλλαγών και είναι διεθνώς αναγνωρισμένη.

Αυτόματη Αποσύνδεση
Εάν δεν υπάρξει καμία δραστηριότητα για κάποιο χρονικό διάστημα το οποίο καθορίζεται αλλά και αλλάζει από ημέρα σε ημέρα, γίνεται αυτόματη αποσύνδεση από το χώρο μελών του ηλεκτρονικού καταστήματος της OFFICESHOP.SERVICES.

Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall)
Η πρόσβαση στα συστήματα της OFFICESHOP.SERVICES (servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους πελάτες – χρήστες ή επισκέπτες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες των συναλλασσόμενων μερών.

Κρυπτογράφηση
Το σύστημα της OFFICE SHOP αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της OFFICESHOP.SERVICES σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης. Σε όποιο σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password, διευθύνσεις, τηλέφωνα, κ.τ.λ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL 2048-bit.

Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Κατά την παραγγελία και εφόσον ο χρήστης / πελάτης έχει συνδεθεί με το username και το προσωπικό του κωδικό στο ηλεκτρονικό κατάστημα της OFFICE SHOP, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της OFFICESHOP.SERVICES κρυπτογραφείται με χρήση κλειδιού 2048 bits. Δηλαδή, κάθε φορά που στέλνετε πληροφορίες προς το σύστημα, ο browser σας τις κρυπτογραφεί πρώτα με χρήση κλειδιού 2048 bits και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα. Το σύστημα της OFFICE SHOP αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της OFFICE SHOP σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης.

Απόρρητο Συναλλαγών
Η τήρηση του απορρήτου είναι αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρήστη – μέλος στη OFFICESHOP.SERVICES είναι εμπιστευτικές και η OFFICESHOP.SERVICES έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

Μόνο εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες και υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων σας. Η OFFICESHOP.SERVICES δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση δημόσιας αρχής. Στην περίπτωση που η OFFICESHOP.SERVICES χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου. Με την επιφύλαξη των διατάξεων του κεφαλαίου 7 του παρόντος, που αφορά τα Προσωπικά Δεδομένα, μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους. Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

  1. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Η ιστοσελίδα Officeshop.gr δεσμεύεται να διασφαλίζει την προστασία των δεδομένων σας.

Αυτή η Πολιτική Απορρήτου, που ισχύει από τις 25 Μαΐου 2018, καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και για το πώς διαχειριζόμαστε τα δεδομένα που συλλέγουμε από εσάς μέσω φορμών επικοινωνίας,μέσω email, μέσω της Google ή της εταιρείας Facebook.

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε παραγγελίες σας ή για να παράσχουμε τις υπηρεσίες μας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και την διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές).

Σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες της OFFICESHOP.SERVICES που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα είναι συγκεκριμένοι και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά σας δεδομένα απαγορεύεται. Κάθε εύλογο μέτρο για την ασφάλιση των δεδομένων σας έχει παρθεί. Τα προσωπικά σας στοιχεία σε εξαιρετικά σπάνιες και ειδικές περιπτώσεις δύναται να γνωστοποιούνται και σε συνεργαζόμενες με την OFFICESHOP.SERVICES επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης σας μαζί μας, αλλά πάντοτε υπό προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν πλήρως ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν υφίστανται οποιαδήποτε παράνομη επεξεργασία και χρήση. Για οποιαδήποτε απορία ή πρόταση ή δήλωση που σχετίζεται με αυτά τα θέματα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@officeshop.gr. Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Newsletter – Ενημερωτικά Δελτία

Όλα τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιέχουν οδηγίες για διαγραφή από τη λίστα αλληλογραφίας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@officeshop.gr για να καταργήσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση από τη λίστα αλληλογραφίας ανά πάσα στιγμή. Σε οποιαδήποτε λίστα μας εγγράφεστε μόνο εφόσον εσείς και μόνο το επιλέξετε. Τότε όλα τα στοιχεία σας καταχωρούνται στην πλατφόρμα διαχείρισης newsletter Mailchimp η οποία είναι υπεύθυνη για την ορθή χρήση και προστασία των δεδομένων σας τα οποία μεταβιβάσαμε εμείς έχοντας πάντοτε την συναίνεση σας.

Ποτέ δεν πουλήσουμε ή δεν θα μοιραστούμε τα προσωπικά σας στοιχεία σε κανένα άτομο ή οργανισμό, εκτός αν απαιτείται από το νόμο για τη διερεύνηση παράνομων ή εγκληματικών ενεργειών, την άσκηση νόμιμων δικαιωμάτων ή την υπεράσπιση οποιασδήποτε νομικής αξίωσης ή άλλως.

Πώς διασφαλίζουμε την ασφάλεια των πληροφοριών σας

Έχουμε θέσει σε εφαρμογή κατάλληλες φυσικές, ηλεκτρονικές και διαχειριστικές διαδικασίες για την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης, τροποποίησης, αποκάλυψης ή απώλειας των προσωπικών σας στοιχείων. Η εταιρεία μας δεν είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε παραβίαση της ασφάλειας ή των ενεργειών που αναλαμβάνουν τρίτα μέρη που λαμβάνουν τις πληροφορίες(ενδεχομένως εταιρείες παροχή λογιστικών υπηρεσιών ή εταιρειών παροχής υπηρεσιών marketing).

Το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα έχει λάβει όλα τα μέτρα ασφαλείας χρησιμοποιώντας πιστοποιητικό SSL και η συνεργαζόμενη εταιρεία εγγυάται την ασφάλεια των αποθηκευμένων δεδομένων. Σε καμία περίπτωση η εταιρεία μας δεν μπορεί να εγγυηθεί την ορθή λειτουργία των υπηρεσιών των συvεργαζόμενων εταιρειών αλλά κάνουμε ότι είναι δυνατό για να παραμένει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αναβαθμισμένο .

Πληροφορίες που συλλέγουμε και πώς τις χρησιμοποιούμε

Για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε συγκεκριμένους τομείς και δυνατότητες του Δικτυακού Τόπου, που ζητήσατε ειδικά από εσάς, ενδέχεται να χρειαστεί να μας παρέχετε πληροφορίες που σας προσδιορίζουν προσωπικά αλλά μόνο ώς προς την θέση σας στην εταιρεία που πρόκειται να συνεργαστεί η εταιρεία μας. Αυτές οι πληροφορίες είναι:

  1. Το ‘Όνομα & το επώνυμό σας
  2. Την επωνυμία της επιχείρησης σας ή τα στοιχεία του Νομίμου Εκπροσώπου.
  3. Την διεύθυνση της επιχείρησης σας
  4. Τον Α.Φ.Μ. & την Δ.Ο.Υ. σας
  5. Τον Ταχυδρομικό κωδικό σας.
  6. Την ηλεκτρονική σας διεύθυνση
  7. Τον αριθμό τηλεφώνου της εταιρείας σας.
  8. Το αντικείμενο δραστηριότητά σας.

Οι πληροφορίες που συλλέγουμε χρησιμοποιούνται μόνο για τις απαραίτητες ως προς την τιμολόγηση διαδικασίες.

Εφόσον επιλέξετε έκδοση τιμολογίου,  τα δεδομένα σας μεταφέρονται σε πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης και αποθηκεύονται για τις απαραίτητες διαδικασίες έκδοσης παραστατικού πώλησης.

Αν δεν επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου αλλά έκδοση απόδειξης λιανικής πώλησης τότε τα δεδομένα σας αποθηκεύονται μόνο στο διαδικτυακό μας κατάστημα στον χώρο φιλοξενίας και η απόδειξη δεν αναγράφει κανένα προσωπικό σας δεδομένο. Αν επιλέξετε να δημιουργήσετε λογαριασμό χρήστη τότε λαμβάνετε και κωδικό πρόσβασης για να επεξεργαστείτε αυτά τα δεδομένα.

Cookies – Πώς τα χρησιμοποιούμε:

Ένα cookie είναι ένα μικρό αρχείο που αποστέλλεται στο πρόγραμμα περιήγησης σας από έναν διακομιστή Web που αποθηκεύεται στον υπολογιστή σας για μέγιστη διάρκεια 3 μήνες.

Ένα cookie δεν μπορεί να δώσει πρόσβαση στον υπολογιστή σας, δεν μπορεί να ταυτοποιήσει ένα φυσικό πρόσωπο και δεν μπορεί να δώσει πρόσβαση σε οποιαδήποτε πληροφορία αποθηκεύεται στον υπολογιστή σας.

Χρησιμοποιούμε cookies για να επιτρέπουμε στον ιστότοπο μας να σας απαντήσει ως άτομο συλλέγοντας & απομνημονεύοντας πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις σας όταν χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας. Πριν προχωρήσετε στην επίσκεψη στον ιστότοπο, ειδικό πλαίσιο προειδοποίησης θα σας ρωτήσει αν αποδέχεστε την χρήση cookies ή όχι. H σελίδα μας σε περίπτωση που επιλέξετε όχι θα φορτώσει μόνο τα απαραίτητα λειτουργικά cookies της ιστοσελίδας μας όμως πάλι ενδέχεται να μην λειτουργήσει σωστά .

Μπορείτε να επιλέξετε να αποδέχεστε ή να απορρίπτετε τα cookies.

Τα περισσότερα προγράμματα περιήγησης ιστού δέχονται αυτόματα τα cookies, αλλά μπορείτε να τροποποιήσετε τη ρύθμιση του προγράμματος περιήγησης σας για να απορρίψετε τα cookies, αν προτιμάτε.

Ελέγξτε τα προσωπικά σας στοιχεία:

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας παρέχουμε πρόσβαση στα προσωπικά σας στοιχεία, να σας επιτρέψουμε να διορθώσετε τυχόν ανακρίβειες ή να αφαιρέσετε τα προσωπικά σας στοιχεία κατόπιν αιτήματός σας, εφόσον δεν απαιτείται για αυθεντικούς επιχειρηματικούς ή νομικούς σκοπούς.

Όταν παρέχουμε πρόσβαση στα  προσωπικά σας στοιχεία για σκοπούς τροποποίησης, διόρθωσης, αφαίρεσης ή παράδοσης, η εταιρεία μας  το πράττει δωρεάν, εκτός εάν αυτό απαιτεί αδικαιολόγητη προσπάθεια.

Εάν και μπορείτε άμεσα οι ίδιοι να διαχειριστείτε το λογαριασμό και τα στοιχεία σας, για να ζητήσετε πρόσβαση, διόρθωση των προσωπικών σας στοιχείων, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το info@officeshop.gr

Μετά το αίτημα σας θα λάβετε email επιβεβαίωσης στο email που δηλώσατε, ώστε να επιβεβαιώσετε την ενέργεια αυτή .

Για να ζητήσετε την κατάργηση του λογαριασμού σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το info@officeshop.gr.

Θα αφαιρέσουμε όλες τις πληροφορίες σας το συντομότερο δυνατό ή στον χρόνο που θα αναφέρεται στο email επιβεβαίωσης της εταιρείας μας .

  1. ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Στις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος μπορείτε να βρείτε πληθώρα προϊόντων που αφορούν σε Είδη Γραφείου, Χαρτικά και Γραφική Ύλη, Προϊόντα Τεχνολογίας καθώς και Υπηρεσίες.

Στόχος της OFFICESHOP.SERVICES είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με 3 click το πολύ. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «έξυπνη» αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Το «Office Shop» κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί πλήρως ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση ή αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα βοήθεια & όροι χρήσης, όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της OFFICESHOP.SERVICES,  θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας ενδεχομένως να λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων e-mail, τα οποία θα αναφέρουν τη πρόοδο της παραγγελίας. Αυτά τα μηνύματα αφορούν τα εξής βήματα:

8.1. Επεξεργασία παραγγελίας: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και ελέγχεται ως προς την ορθότητα της.

8.2. Κατάσταση picking: Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο συγκέντρωσης προϊόντων στην αποθήκη μας.

8.3. Τιμολόγηση : Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας.

8.4. Μερικώς τιμολόγηση: Κάποιο/α από τα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν συλλέχθηκε και έχει μείνει ως εκκρεμότητα. Θα σας παραδοθούν τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται στο e-mail.

8.5. Ακυρωμένη: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί μετά από δικό σας αίτημα ή αδύνατης επικοινωνίας μαζί σας για την επιβεβαίωσή της.

Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή/και sms. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.

Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και πάντως σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες από την σύναψη της σύμβασης. Εξαίρεση αποτελούν προϊόντα με Κατάσταση παράδοσης (status) ,Προπαραγγελίες, Αναμένεται Σύντομα και Κατόπιν παραγγελίας, για το οποία υπάρχει ξεχωριστή ενημέρωση παράδοσης.

  1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα αν μας κοινοποιήσετε γραπτώς στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@officeshop.gr ή τηλεφωνικά στον αριθμό: 694 694 5105, την απόφαση σας αυτή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε ή να μας παραδώσετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς και εντός της ίδιας προθεσμίας υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την OFFICESHOP.SERVICES και επιβαρύνουν τον πελάτη.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο.

  1. ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ. ΕΥΘΥΝΗ ΠΩΛΗΤΗ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ.

10.1. Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά το πέρας της 1ης τριετίας αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά την πάροδο δεκαετίας από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας γραπτώς στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@officeshop.gr

10.2. Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται από την έγγραφη εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν εντός της Ε.Ε. ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (στο εξής «ο Προμηθευτής»). Παρακαλούμε να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της παρεχόμενης από τον Προμηθευτή εγγύησης καθώς στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Προμηθευτή περιλαμβάνονται στα προϊόντα και ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση των προϊόντων. Ειδικά τονίζουμε τα εξής:

10.3. Ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του.

10.4. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενο της, τη διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσετε υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

10.5. Πέραν και εκτός της εγγύησης, ο Προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, ο Προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

10.6. Σε εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων η OFFICESHOP.SERVICES, εφ’ όσον είναι Προμηθευτής ενός προϊόντος, όπως ορίζεται παραπάνω, θα σας παρέχει κάθε δυνατή συνδρομή για την εκπλήρωση των όρων της εγγύησης του Προμηθευτή, χωρίς επιβάρυνση σας. Αυτό ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες συντήρησης εκτός εγγύησης, που μπορούμε κατά περίπτωση να σας παρέχουμε με την εκάστοτε ισχύουσα επιβάρυνση.

10.7. Τέλος η OFFICESHOP.SERVICES έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε: α. να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β. να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και γ. να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα οποία ισχύουν και για την κάλυψη Συμβολαίων Επέκτασης Εγγύησης (THE CLICKERS) και δεν μεταβιβάζονται από αγοραστή σε αγοραστή. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

  1. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε ν’ αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 6946 945105 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 6946 945105 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε στο τηλ 6946 945105 δίνοντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας άμεσα.

  1. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
Καταθέτετε τα χρήματα και προεξοφλείτε την παραγγελία σας σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς τραπεζών που συνεργαζόμαστε:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Αρ. Λογ/σμού:   377 / 206079 / 53
ΙΒΑΝ: GR66 011 0377 00000 37720607953

Μετά την κατάθεση στέλνετε το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με e-mail στο : sales@officeshop.gr

Το ονοματεπώνυμο που θα αναφέρετε στο δελτίο κατάθεσης της τραπέζης, θα πρέπει να είναι το ίδιο με το ονοματεπώνυμο που έχετε δηλώσει στην ηλεκτρονική φόρμα της παραγγελίας. Ενδέχεται η κατάθεση των χρημάτων να μην είναι άμεσα «ορατή» στην ενημέρωση που λαμβάνουμε από την τράπεζα, οπότε μικρή καθυστέρηση είναι πιθανή.

  1. ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΙΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΙΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ & ONLINE ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ

Η πολιτική των τιμών των προϊόντων της OFFICESHOP.SERVICES είναι ίδια σε όλα μας τα κανάλια διανομής της: φυσικό κατάστημα, online κατάλογοι & ηλεκτρονικό κατάστημα. Ανά διαστήματα ενδέχεται για λόγους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών μας να δημιουργούμε ειδικές προσφορές οι οποίες θα εμφανίζονται για ορισμένα χρονικά διαστήματα σε ένα ή δύο κανάλια διανομής.

  1. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Τα περισσότερα προϊόντα αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, με συνεργαζόμενη εντός Κοζάνης courier της εταιρίας μας και για την υπόλοιπη Ελλάδα σε 1-5 ημέρες από κάποια συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία ή courier (Acs-Γενική Ταχυδρομική-ΕΛΤΑ Courier).

  • Για παραγγελίες άνω των 15€ εντός Κοζάνης τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Για παραγγελίες κάτω των 15€ τα έξοδα αποστολής είναι 2€.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα για παραγγελίες άνω των 70€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν, ενώ για παραγγελίες κάτω των 70€ το βασικό κόστος είναι 5€.

Στην περίπτωση που η αποστολή της παραγγελίας με courier σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές είναι αδύνατη, τότε αυτή θα πραγματοποιείται με το ταχυδρομείο, κατόπιν επικοινωνίας μας.

Για την αποστολή των προϊόντων σας με ταχυμεταφορά , η OFFICESHOP.SERVICES θα διαβιβάσει τα απαραίτητα στοιχεία για την αποστολή της παραγγελία σας, στη συνεργαζόμενη μεταφορική ή εταιρία courier

15. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

15.1. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να καθυστερήσει στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την υπόλοιπη παραγγελία σας χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό ή να θέσουμε μέρος της παραγγελίας σε «Αναμονή». Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

15.2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στην πληθώρα προϊόντων που παρέχουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή η OFFICESHOP.SERVICES θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

15.3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

15.4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή για παράδειγμα τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης (ημερομηνία της παραγγελίας).

Υπεύθυνος για το Νόμο

υπηρεσίες για επιχειρήσεις

info@officeshop.gr

Τηλ.: 694 694 5105

Τεχνικός Υπεύθυνος – Webmaster

european branding agency
Κυριάκος Παπαδόπουλος
hello@leadingbrands.agency
Τηλ.: 2461 506244

X